Jak nakupovat erotické pomůcky na internetu

Jak nakupovat erotické pomůcky na internetu

Vyberte si několik důvěryhodných e-shopů, které budete srovnávat.

Základní pravidla výběru erotických pomůcek:

1)    pravdivost a dostupnost adresy v kontaktech (P.O.boxy, byty, samotné prodejny a neúplné adresy raději vynechte). Adresa by měla být přímo na zásilkovou službu a taková, abyste měli možnost tuto firmu v případě potřeby navštívit. Kontaktní údaje jsou jedním z prvních důležitých bodů. Eshopy pouze s mailovou adresou nebo dokonce jen s formulářem na dotazy jsou vesměs podvodníci nebo překupníci starých, vyřazených nebo vrácených pomůcek.

2)    Obchodní podmínky – Prohlédněte si je a pročtěte. Většina firem se jimi řídí a rozhodně si všímejte témat jako jsou „Reklamace“ „Výměny“ „Vrácení zboží“ apod. U zboží za několik tisíc korun se to jistě vyplatí. Touto otázkou se bude detailně zabývat stať Reklamace erotických pomůcek

3)    Certifikace služeb. Správnost obchodních podmínek  – faktickou i právní ověřuje například certifikát SOS, důvěryhodnost úhrady platební kartou zaručuje třeba členství v APEK nebo informace, že shop využívá 3D-Secure apod. Každá firma, která dosáhne podobného ocenění si jej vždy umístí viditelně na titulní stránku. Všímejte si toho. Úplně holé e-shopy jsou mírně rizikové

4)     Diskrétnost – je další velmi sledovaná oblast. A zdaleka nemusí jít o venkovské adresy. Rozměrnější balík z obecně známé adresy spojené s erotikou a pornografií může zkomplikovat život komukoliv. Nepodceňujte to. Většina prodejců uvádí  „Maximální diskrétnost“, ale raději dejte přednost velmi názornému popisu a fotografiím balíku a hlavně adresy odesílatele.  PO.Box jako odesílatel je pravděpodobně nejideálnější řešení, protože jakékoliv jméno či název firmy je zapamatovatelnější a identifikovatelnější. 

5)    Ceny, slevy, akce….   Současný trend je držet ceny a zákazníka oslovovat nejrůznějšími a nejšílenějšími slevovými systémy, dárky, odměnami apod. Pokud si dáte práci a porovnáte systémy dárků několika erotických eshopů, budete velmi překvapeni. Prostudujte si systémy dárků, slev a věrnostních systémů. Časem se Vám to vyplatí. U některých firem se můžete obratem dostat na mnohem zajímavější ceny a pak se vyplatí objednávat všem známým a kamarádům přes sebe a dosáhnout špičkových cen a pak  teprve si nakupovat sám.
    Slevu na budoucí nákup volte raději formou procentní slevenky. Odběrní poukazy na zboží nebo šeky na peníze mají stabilní hodnotu a jsou vždy vázány na určitou výši nákupu. Firmy to pak sice prezentují jako procentní slevu, ale to není pravda. V případě, že se přiblížíte k možnosti použít další šek, ale druhou hraniční cenu nepřekročíte – dostáváte slevu jen v  poloviční výši než uvádějí.
   Dárky – velice často Vám firmy přidají nějaké dárečky a pozornosti. Občas někdo silně nadhodnocuje cenu toho dárku a není na škodu omrknout internet  – kolik Vám toho vlastně dávají, protože uváděné ceny dárků bývají značně „upraveny“.
   V neposlední řadě kontrolujte stav dárků. Některé firmy hřeší na to, že „darovanému koni se na chrup nepohlíží“ a chladnokrevně rozdávají nějaké zbytky, produkty s prošlou exspirací apod.

6)    Stav skladu – dostupnost.  Pokud e-shop tuto informaci neuvádí, předpokládejte, že má veškeré zboží skladem. Bohužel ale existuje velké množství prodejců, kteří nakupují zboží až po uzavřené objednávce. Viz například některé sdružené velké eshopy, které přejímají celé obchodní karty přes XML kódy a pak je prezentují jako vlastní zboží. V takových případech je dobré se předem informovat detailně o reklamacích a výměnách.
   Zboží, které je skladem je v pracovní den vyskladnitelné ihned nebo druhý den a doručitelné do 24 hodin. Dodací lhůty okolo týdne již mohou být známkou toho, že pro zboží se teprve pospíchá do zahraničí nebo velkoobchodu a nebo je toto zboží někde na prodejnách a pak je třeba počítat s tím, že bylo někde vystavované a prezentované.

7)    Exspirace  – životnost : Řada výrobků podléhá po určité době zkáze a na těchto výrobcích je zákonem stanoveno uvádět dobu, po jejímž uplynutí je zboží již nepoužitelné. Tato doba by měla být uvedena nesmazatelným a nezměnitelným způsobem. Nálepky a přelepky jsou velmi zpochybnitelné. Zboží byste měli obdržet v takovém stavu, aby při běžném použití  se celé balení dalo spotřebovat před koncem exspirace.

8)    Stav zboží : Obdržené produkty za plnou cenu musíte dostat ve stavu, který odpovídá novému zboží. Produkty byť kosmeticky poškozené, potrhané obaly, znečištěné povrchy, zaprášené apod. s naprostým klidem vraťte. Erotické pomůcky jsou velmi intimní záležitost a pomineme-li zdravotní rizika, pak myslete na osobní pocity při jejich používání.

9)    Doprava: Standardní formou dopravy je Česká pošta. U erotických pomůcek je to s největší pravděpodobností nejvýhodnější postup. Někteří prodejci Vám po potvrzovacím mailu objednávky pošlou i číslo balíku a odkaz na sledovací službu České pošty. Tam je dobré zásilku kontrolovat a při doručení na vaší poštu si balík vyžádat i bez oznámení. To totiž pošta mnohdy do schránek vůbec nedá. Pokud firma nepoužívá „Obchodní balík“ měla by zásilka být na poště již 3.-4. den po odeslání objednávky a opět se klidně zeptejte.
Přebíraný balík si pečlivě prohlédněte. Jakmile pojmete podezření z narušení obalu – nechte balík převážit. Ideální by bylo ihned na místě obsah zkontrolovat, ale to se odváží málokdo. Největší výhodou pošty je možnost vyzvednout si zásilku v průběhu týdne tehdy, kdy se Vám to nejvíce hodí i s ohledem na vaší rodinu.
   Dopravní služby mají výhodu v tom, že Vám zásilku dopraví na předem určené (dohodnuté) místo. Tato výhoda se ovšem může stát  nevýhodou v tom, že těžko se může zásilka převažovat a pokud setkání nestihnete, dojde buď k vrácení dodavateli nebo dalšímu pokusu o doručení další den.  Blesková messengerská služba patří spíše mezi vyjímky a ne příliš často se využívá.

10)    Platby:  nejstandardnější je poštovní nebo dopravní dobírka. Ta ovšem zásilku prodražuje v průměru o 30,- Kč. Poštovné a balné firmy stanovují v rozmezí 69,- až 120,-Kč. Dobrý prodejce s velkým množstvím zásilek má u České pošty jiné sazby a tyto slevy zohledňuje i pro zákazníky. Pak je možné, že některé zásilkové služby jsou schopné poslat balík na dobírku i pod 100,-Kč. Desetikorunové rozdíly nejsou pravděpodobně pro většinu zákazníků nejdůležitější – ale velice důležitý je právě onen faktor vztahu dodavatelské firmy k zákazníkovi. Zbytečně vysoké poštovné totiž může ve skutečnosti uhradit i velkolepě prezentované přidané dárky.
    Pokud nevyužijete dobírku, máte většinou možnost platit pomocí GSM bankingu, platebními kartami, Bankou (Raiffeisenbank) nebo běžným převodem. U těchto plateb by mělo být pravidlem, že vracejí-li se peníze za vrácené zboží, používá se stejný platební kanál pro jejich návrat.

11)    Osobní převzetí:  Internetové objednávky jsou tzv. „Kupní smlouvy uzavřené na dálku“. Tyto kupní smlouvy podléhají pravidlu, že je možno zboží bez uvedení důvodu vrátit do 14ti dnů a máte právo na vrácení peněz. Tímto zákonem se řídí drtivá většina prodejců. Zvláštní je to, že zákon trvá na tomto znění i při vyzvedávání na poště –  přestože zákazník má možnost si zboží na prodejně zkontrolovat a tudíž by logicky toto právo mít neměl.  Některé eshopy tento zákon obcházejí tak, že neuzavírají se zákazníky klasickou kupní smlouvu, ale provádějí pouze „rezervaci zboží“ na dané prodejně. Je velmi diskutabilní, zda je zákonné změnit „objednávku“ v průběhu jejího vyplňování na „rezervaci“.  Pak je třeba si předem uvědomit, že zákazník pozbývá veškerá nadstandardní práva vyplývající z internetového obchodu a stává se běžným zákazníkem kamenné prodejny a řídí se jejich reklamačním řádem.

   Pokud jste výše uvedenými způsoby vybrali několik e-shopů, najděte si shodné zboží a porovnejte jejich ceny a prezentaci. Kvalitnější fotografie nebo jejich množství napovídají lepšímu vztahu s dodavatelem, obsáhlejší popisy zase vyzdvihují zájem o zákazníka a profesionalitu prodejce.

   Při porovnávání cen můžete velmi často lehce zneužít kódy zboží. Prodejci většinou používají stejné označení jako zahraniční dodavatelé – pouze si jej jen mírně upravují. Ve většině případů lze identifikovat základ obchodního kódu. Ten bývá obsažen i ve vlastnostech uváděných fotografií – většinou jako pěti až osmimístné číslo. Pokud tento kód zadáte do vyhledávače –  budete mít možnost vyhledat relevantní prodejce a porovnat ceny.



   Nebojte se sem napsat Vaše zkušenosti, rady, postřehy nebo cokoliv – co zde postrádáte. Předem upozorňuji, že agresivní a pomlouvačné příspěvky budu mazat, protože vůbec nechci vytvářet divoký boxerský ring pro nějaké konkurenty, kteří si dokáží na své protivníky navymýšlet neuvěřitelné pomluvy.
 
 Díky za pozornost      autor = XD

Považujete-li tento článek za dobrý a přínosný, doporučte jej prosím zasláním odkazu svým známým
případně umístěním našeho Banneru na Vaše stránky  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo by se vám také líbit: